Nytränad

Det tar sig med sidan! Lite små-ändringar här och där när jag får tid. Nu är den mesta text-färgen fixad! Looking good!

Har precis kommit hem från träningen, spinning/core. Väldigt skönt!!!! Marcus sitter i gungstolen och försöker natta Max. Det låter som att han sover men vaknar till hela tiden.... Vill iaf inte sätta på duschen förr än jag vet att han sover. Duschen och hans säng är i princip på samma vägg...

Imorn, precis som idag, blir det ändrade planer! Min mamma har ju börjat jobba på ett sånt sjukt bra ställe =) Imorn är det bebis-dag vilket innebär att alla mammalediga och anställdas respektive (jag räknas som respektive ;) ) som är mammalediga kommer till jobbet med barnen och fikar och leker! Ska bli kalaskul! De flesta är "unga" föräldrar. Undrar hur sambos och fruar till datanördar är? Det får vi se imorn =)

Idag kom min syster och pappa hit på lite fika, syster och jag tog en liten promenad innan pappa kom. Det va väldigt längesen dom var här, jag brukar ju alltid åka dit så det va kul!

Och hörru Lina, kan två människor "ringa om varann" mer än vad vi gör?!?! Vi får prova en annan kväll =)

Nu har jag varit hemma i 20 minuter och Marcus har fortfarande inte kommit ut från MAx sovrum stackarn. Vissa kvällar är det helt enkelt inte lika lätt som vanligt...

Kommentarer
Postat av: <<<<

Nej, jag fattar verkligen itne hur vi lyckas. Jag ringde dig innan träningen igår, och hörde hur det ringde mitt i övningen, men det hade nog inte varit så populärt att svara då :-))

Sen slutade den klockan tio och så tyckte jag att de var för sent.. haha

Bättre lycka nästa gång! :-)

2008-11-21 @ 08:16:19
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback