nyduschad

det va skönt att äntligen få träna =) det kändes att det va ett tag sen, men det gick ändå bättre än de senaste gångerna. min kropp kanske behövde en vila helt enkelt.

max har somnat. synd att man inte får spola vatten efter 22, annars hade jag kunnat diska nu... är iofs trött så jag ska väl gå och lägga mig.

snart är det fars dag, brorsans födelsedag, mammas födelsedag och sen är det faktiskt inte långt till jul. och när julen är över så är det inte överdrivet länge kvar tills max fyller 1 år..... jisses vad tiden bara flyger förbi!

nej nu blev det jobbigt. sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad skönt att komma iväg!



Ja. just det, det är ju eg otroligt att man får gå på toa nattetid i lägenhet!

Jag skulle nog ha svårt att anpassa mig till det igen.



Alva har haft krupptendenser inatt så vi har sovit dåligt allihopa!

2008-11-05 @ 07:31:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

får ni inte spola vatten efter 22? vi duschade nattetid och det var inga problem..

2008-11-05 @ 10:41:15
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0