lyckat!

vi hade jättemysigt tillslut =)
skulle äta på new india och sen gå på bio men på vägen dit gick vi förbi alexander och blev sååå sugna på souvlaki! det är knepigt med alexander för ibland är det sjukt gott och ibland är det rent av dåligt... så det är lite av en chansning att gå dit. idag va det varken eller. men det va mysigt i alla fall! vi har redan bestämt att nästa middag blir ribs på o´connors (marcus val) och nästa efter det blir italienskt (mitt val).
sen bar det av till bion! burn after reading med brad pitt, george clooney och john malkovich. när vi lämnade max i bergsbrunna berättade min syster att hon varit och sett filmen igår och att det va den sämsta film hon sett.... men vi gick iaf och jag tyckte den va helsjukt rolig =)
hela fem timmar var vi ifrån max, det är nån timme längre än nånsin. jag kan njuta av att vara barnledig under tiden vi gör det vi sagt att vi ska göra, men så fort vi är klara längtar jag så jag blir nipprig! det går inte att komma med några oplanerade impulsgrejer som gör att vi är borta längre...tack mamma, pappa och syster för barnvakten!

imorn är det fars dag och god mat igen =) sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mysigt! :)

2008-11-09 @ 10:30:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0