lilla stackarn =(

nu har jag varit inne hos honom igen. marcus har gått och lagt sig.
man känner i hela hans lilla kropp och hör på hans andning att han drömmer massa, massa. och att dom inte direkt är fulla av små söta vita kaninungar som hoppar omkring...
vågar inte gå och lägga mig än. blir bara ännu jobbigare om jag hinner somna innan en eventuell nästa gång.
håll tummarna!
undrar om det är bättre att väcka honom ordentligt och tvinga honom att vara uppe. sen efter ett tag ge honom lite mat och söva om honom. då kanske allt det onda försvunnit ur huvet på honom...

Kommentarer
Postat av: helena

Hej vännen!! Har skickat en utmaning till dig. Du kan läsa om den på min blogg!! Lycka till!! Kram kram

2008-11-06 @ 00:59:40
URL: http://denvildabebben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0