Konstaterande

Den senaste timmen har jag konstaterat ett flertal saker.

•Att snö är underbart (I lagom mängd och lagom kyla. kunde få vara ett par grader kallare, mängden är perfekt)
•Att vi har en väldigt bra vagn att dra i snöväder
•Att jag har riktigt varm och skön (och även ganska snygg) vinter-outfit
•Att det är ett ordentligt träningspass att gå på promenad med barnvagn på oplogade cykelvägar


Inpackad

Skulle egentligen bara ta mig till Ica men Max somnade som en stock i vagnen så efter vi handlat gick jag en runda. Väldigt ambitiöst! När vi kom hem va jag dyngsur, och inte av snö utan av svett!




Kommentarer
Postat av: Isabel

Absolut! Hade tänkt sms:a dig men Alva hr skrikit hela kvällen. Vet inte vad det är med henne men nu sover hon iaf.



Som det verkar ikväll ska vi nog komme hemmifrån, jag måste verkligen handla. Micke jobbar ju sent så han kommer ju knappast hinna.



Men jag sms:ar hur läget verkar vara när vi vaknar.



Skönt att du är nöjdm ed vagnen! Här spelar det nog ingen roll vad man ahr, en halvmeter är inte det lättaste med någonting. Inne i stan är de ju lite duktigare på att ploga undan.

2008-11-24 @ 20:44:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0