Klappa händerna och illamående

Max har klappat händerna idag! Men det va självklart när mamma va barnvakt för att jag skulle sova lite middag (vilket jag inte ens lyckades med) så jag missade det =( Kan ju dröja år och dar innan det händer igen...

Det va jättetrevligt med vinprovningen. Rött vin smakar ju bra äckligt dock... Märktes också att jag inte druckit mycket alkohol på ett och ett halvt år =) Smuttade kanske 5-6 gånger på alla fyra vinsorterna och det kändes genast i huvudet! Jag hade två rätt av fyra men jag gick mest på färg istälelt för smak. Proppade i oss mat gjorde vi, massa gott! Chokladtårtan till efterrätt var  den godaste bakelse jag ätit på riktigt länge!! Tror jag tog en bild på den som jag kan lägga upp när vi kommit hem igen. Jag vill ha den tårtan varje födelsedag från och med nu =)

Konstig är att jag mått väldigt illa till och från i 3-4 dagar nu. Tog en Pepsid duo eller vad det heter, ifall det skulle vara magkatarr men det känns inte som att det har hjälpt något. Börjar bli väldigt jobbigt nu. All mat och alkoholen gjorde ju inte saken bättre igår heller. Har hört skräckhistorier om månads-långa illamåenden när man får tillbaks mensen efter en graviditet... =/ Får hoppas det är nåt annat och att det går över snart!

Nu börjar Blue murder och min barnvakt vill inte hjälpa till längre =) Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nej, jag är nog inte gravid jag inte!

Vi har elvt i "torka" nu i en månad så det vore konstigt.



Däremot så tror jag eller är ganska säker på att det är min galla som strular men enl sjukvården är jag för ung så de vill ju int ens titta på mig men folk i min ålder har haft sådanna problem att de fått operera bort gallan så jag vet inte.. Såhär kan jag ju iaf inte ha det!



Hoppas ni haft det bra!

2008-11-16 @ 19:17:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är jättedrygt med grannarna!

Men även om inspektören tyckte att det avr ok och jordbruksverket skulle ge henne tillstånd så tycker inte Perra att det är ok!

Han sa det idag att hon sa ju att hon skulle göra sig av med katterna när de flyttat och istället har de bara ökat.



Jag sa till honom att jag inte orkar ha det så här och han s att de ska bort, jag kunde ju skjuta dom..

Knäppgubbe där!

2008-11-16 @ 19:53:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har absolut tid denna vecka om ni kan, vi har dessutom snorat färdigt här :)

2008-11-16 @ 20:14:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0