Ingen klagan

Läste precis Hannas blogg och ska inte klaga. Ska bara säga att jag verkligen hoppas att Max nya sömnrutiner är en kort kort kort fas.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Måste ta mig till ica och det ser jag inte riktigt fram emot. Hoppas att Max får för sig att sova mycket så jag kan hänga tvätt och diska lite. Skulle behöva dammas också, kom på att det inte heller blev gjort i helgen. Han har varit så klängig och mammig igår och det verkar vara likadant idag. Men det är ju faktiskt väldigt mysigt =)

Nu är han på väg ur ikea-stolen och upp på bordet igen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alvas period höll i sig ganska så länge. Micke var ju precis pappaledig då och jag gick i skolan så det var tuffa nätter!

Men man får tänka att det går över, vi har ju fortfarande jobbiga perioder till och från.

Oftast så vaknar ju Alva minst en gång varje natt.

2008-11-24 @ 09:45:44
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0