Höga förväntningar

Ikväll svepte Max 370ml välling istället för sina vanliga 220. Vet inte om det är bra eller inte. Han kanske har blivit mer hungrig igen. Blir spännande att se om han sover bättre i natt, eller om det bara beror på drömmar att han vaknar. Jag ska iaf gå och lägga mig ifall jag måste gå upp i natt också.

Jag har förresten alltid för höga förväntningar på helgerna. Att jag inte lär mig?! Men det har varit en mycket trevlig helg ändå! Vi har dessutom lärt oss en läxa, Marcus och jag. Gå aldrig på stan på en söndag. "Födelsedagspresent-affären" va stängd, hälften av "julklappsaffärerna" va stängda och mitt schampo va slut. Däremot va det knappt nå folk ute i snövirret.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj! 370 ml!? Vilken matglad än! Alv skulle nog dricka samma mängd men vågar inte ge henne mer än 225 ml.

hoppas det resulterade i en bättre natt.

Alva ahde skitjobbiga nätter i Max ålder så det kan ju vara en fas också.



Här hemma är vi insnöade! Det vräker ned fortfarande och jag ser ingenting när jag kollar ut genom fönsret.

2008-11-24 @ 08:22:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0