Hejsan!

Idag har Max och jag flängt runt med syster på stan för att hitta julklappar. Fick ihop några stycken så nu är vi en bit på väg iaf! Har lite idéer till vissa och till andra står det helt still i huvudet =( Som vanligt. Marcus va hemma och städade under tiden =) Skönt att slippa! Det va jättefint när vi kom hem!

Max sov nästan hela tiden vi va på stan. Hans näsa rinner som sjutton men han verkar inte må dåligt annars. Har sovit en del idag men den vakna tiden har varit precis lika aktiv som vanligt =) I natt sov han från 21-10 med ett par halvvakna stunder mitt i nån gång.
Ikväll har både Marcus och jag ont i huvudet och är jättetrötta så vi väntar bara på att Max ska somna. Marcus gungar för fullt i gungstolen just nu. Ska väl gå och göra mig iordning under tiden.

Igår såg vi förresten senaste indiana jones-filmen, den va helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0