Frukost

Det blev en sen natt igår. Vi va kvar hos pappa tills det va dags att hämta hem Marcus. Så Max sover fortfarande och jag äter frukost. ska väcka honom när jag är klar.

Idag måste jag handla barnmat och åka och betala bilstolen. Har tänkt göra det varje dag denna vecka men nåt har hela tiden kommit ivägen!

Massagen igår va nog det ondaste jag varit med om någonsin!! (Har redan glömt dom värkar jag hade och veckorna efter snittet...) Fy farao va han knådade! Han är rehabiliterare (??) åt idrottsskadade så han tog verkligen i till tusen för att åtgärda problemet, inte bara mjuka upp... Känns som att jag har blåmärken över hela ryggen, från nacken ner till bäckenet... Som för övrigt verkade lagom mjukt efter nio månader. Höften lite bakåtvriden som jag haft i många många år, men det va lätt att fixa sa han. Ryggen, typ mellan skuldrorna, va däremot heeelt låst men han trodde han fick loss allt. Sen är det den där jäkla C4-kotan i nacken som inte vill ligga på plats. Men han fick ordning på den med! Nu ska jag dit igen på torsdag mest för att kontrollera att allt stannat på sina nya, rätta ställen. Har dom inte det så blir det väl en gång till antar jag. Men om det här gör mig bra så är det värt smärtan! Även om det faktiskt va det värsta jag varit med om... Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag låg där. Men jag valde skratta och svära =)

Nu låter det som att barnet vaknade självmant!

Ha en riktigt mysig första advent alla där ute! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0