en såndär dag

idag är en såndär dag som man bara vill hoppa över. ingenting har blivit som jag tänkt det, det är grått och trist väder, max är uttråkad och köket är fortfarande fullt med disk...

en sak jag däremot nästan gjort klart är en matlista för denna och tre veckor framöver. ganska stolt över mig själv =) jag har inte tagit med helgerna för dom blir aldrig som planerat. och sen ska vi bara se hur många dagar vi följer schemat....

ska se om max vill sova lite. han är trött (sov inte länge alls sist) men jag tror han är ovillig att sussa... jag skulle må tusen gånger bättre om jag fick bort all disk....

tur att det är träning ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har hållt på och bli galen idag! Alva gör ALLT hon itne får och öppnar allt hon kan och river ut. Just nu sitter hon på bordet men jag orkar inte bry mig längre!



Disk finns dte i överflöd här också. Maskinen går iaf! Micke hade proppat den full men inte startat den...Smart..NEj!



Hur är Max i magen nu?



Alva är som vanligt igen och tyvärr så har hon ju blivit förkyld nu men det är ju sådanna tider nu!

2008-11-04 @ 14:51:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad skönt att det verkar gå åt rätt håll iaf!



Sitter i soffan och surfar och det känns så lyxigt när man avrit utan trådlöst ett tag!

2008-11-04 @ 18:29:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0