De nya rutinerna

Har tills nu följt de nya rutinerna idag.
Väckte Max kl 9.15 (hade egentligen tänkt att han skulle äta frukosten kl 9, men det blev lite försenat), då hade han sovit i tolv timmar exakt. Istället för tutte till frukost fick han ersättning och leverpastej-macka. Nu till middagen skulle han få lagad mat igen men han somnade praktskt taget i stolen efter mindre än halva burken... Tänker inte låta honom sova mer än 20 minuter men risken är ändå stor att nattning vid 21 är kört. Vi får se, det är Marcus uppgift idag för jag ska träna!


Han orkade inte ens sitta upp i stolen....

En ny rutin jag inte börjat med är att vända vagnen så han tittar framåt. Jag är inte redo än....
Vet inte om det är för att han inte fått nån tutte idag eller om det bara är en slump, men Max har varit väldigt gosig idag! Jag har fått pussar varenda gång jag bett om det och ännu fler än det =) Mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lillen! Somna i stolen.. Hade en kille på dagis förut som praktiskt taget somnade på tallriken varje lunch!

2008-11-12 @ 10:21:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0