Bra dag

Max och jag har haft en jättetrevlig dag idag! Knallat runt på stan med Johanna och Nemi och fikat lite på Åhlens. Avslutade hemma hos Nemi så barnen kunde leka av sig en stund och sen mötte vi upp Marcus och åkte hem och lagade mat. Shoppade bland annat tre små ljsulyktor med lite julaktigt motiv, trots att jag vet att jag kommer få ställa undan dom efter fem minuter framme. Med Max i närheten får ingenting stå framme under 1,5 meters höjd. Och alla ytor vi har över den höjden är proppfulla med allt möjligt som blivit uppflyttat =)

Max somnade för en halvtimme sen. Jag ska plocka fram en massa mat som ska ner i skötväskan eftersom vi ska vara borta hela dagen imorn. Först ska vi ut till Hanna och emil och leka, sen ska vi på födelsedagsmiddagen! Ska bli jättekul både och =)

Hur fräscht är det att köpa en begagnad soffa?? Är ganska mycket emot det men vi råkade hitta en jättefin med schäslong i bra färg i Sunnersta.... Funderar på att iaf åka och titta på den. Skadar ju inte.

Nej, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0