Announcement!!

Det är halt ute!!
Jag halkade på väg från "soffhuset" till bilen. När jag skulle rädda mig från att ramla på rumpan vippade Max baklänges. Shit vilken ångest man hinner känna under den millisekunden allt händer. Tänk om jag hade tappat Max i gatan?! Fy farao!
Hon som sålde soffan hade för övrigt en son på tio månader som också hette Max. Här trodde man att man valt ett ovanligt namn....

Soffan va ingenting att ha! Tyvärr. Det va en fin färg som hade passat bra här hemma och det va en typ som jag mycket gärna skulle kunna tänka mig. Men den va en miniatyrsoffa och några fläckar för många för att vara värd 1500.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja det är snorhalt ute verkligen!



Jag fick gå i mitten av vägen och skjuta vagnen i hjulspåret fö rannars hade jag aldrig kunnat ta mig upp för alla backar.



alva avr supertrött och jag ahr försökt få henne att sova men nu ränner hon runt igen.



2008-11-19 @ 19:12:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Moster Malin

Ovanligt namn? :P Alla kändisars ungar heter Max nu ;)

2008-11-19 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0