utan vatten

dom har stängt av vårat vatten =( helt utan förvarning.
(det satt en lapp uppe nu men jag svär att den inte satt där igår! tror jag....) 
så jag får vänta lite med min efterlängtade dusch. och dricka vatten. tur att jag blandade lite saft imorse. och tur att vi har slut på kulör-tvättmedel så jag inte kunde sätta på maskinen som planerat. vet inte vad som hade hänt om vattnet helt plötsligt tog slut i maskin?

jag mår riktigt skumt idag. jag vet inte om det är efterverkningar från massagen kanske. trött har jag varit i flera dagar nu, men idag är jag snurrig och mår illa också. och fryser som en tok =(  inge vidare kul... orkar inte lyfta ett finger.

Kommentarer
Postat av: Mormomr till Max

Typiska effekter av massage efter första gången.

Vilka underbara bilder du lagt ut =)

2008-05-14 @ 16:49:52
Postat av: Hanna

låter klokt, följer i dina spår där :)

2008-05-14 @ 18:46:41
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, jättegärna! :)

2008-05-15 @ 09:16:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0