tre månader

jisses vad tiden går fort!
lilla max är redan tre månader vilket betyder att jag har varit mamma i tre månader. helknasigt! tiden har gått jättefort och det känns som att max alltid har funnits här. jag minns knappt förlossningen eller nåt från graviditeten. vilket nog är skönt =)

snart ska vi bege oss till bvc för första vaccinationen. är lite nervös men max brukar vara cool så det ska nog gå bra. så länge mamma håller sig cool.... har aldrig varit spruträdd förr men blev det lite smått under graviditeten. kan ju tycka att den räddslan skulle försvinna de 6 dagarna på ackis. har aldrig blivit stucken så mycket! till slut fick dom inte ur mig nå blod och jag har fortfarande ärr efter nålarna. hur som helst är det ju ännu värre att dom ska sticka i min lilla ängel som inte alls förstår vad som händer!
har hört att dom ofta får lite feber och är väldigt trötta i ett dygn. men det ska nog gå bra!

solen skiner äntligen igen! men det ser inte ut att vara varmt ute. inne fryser jag precis som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det går säkert jättebra med sprutan, de är så duktiga och det går över fort! Hoppas han inte blir allt för ledsen!



Jag komemr ju vara i skolan på fm så ska vi ses i stan blir det utan Alva eller om du vill komma ut till oss. Bestäm du!

2008-05-19 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0