svar!

vi har fått svar på kattannonsen redan!! hade jag aldrig trott att det skulle gå så snabbt. hon vill ha dom båda två och det lät jättebra det hon skrev. katterna får möjlighet att gå ute! =)

känns både jätteskönt att "bli av" med dom så snabbt och jättetungt att lämna ifrån sig dom... men det kommer vara skönt, väldigt skönt. tänk bara att få städa bort allt katthår och kattsand en gång för alla! och att kunna låta max ligga vart som helst utan att jag måste hålla koll på katterna och deras päls hela tiden. och slippa de stängda dörrarna! vilken frihet! och inte kommer jag sakna garveys jamande och bank och krafs när han varje kväll och varje morgon (väääldigt tidig morgon) bestämt ska in i sovrummet, fast han inte fått vara där på ett halvår! vår fina nytapetserade vägg i hallen blev förstörd på en natt =(
men så fort vi  bor i hus/radhus så kommer vi nog skaffa katt igen! där dom kan springa ute. eller kanske till och med en hund =)

nej nu låter jag ju som att vi redan lämnat bort dom. dom som svarade på annonsen kanske får panik och ångrar sig stort när dom träffar katterna... inte för att det finns nån anledning, dom är så söta våra små bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0