så duktig!

max va superduktig! gjorde knappt ett ljud =) ungefär två sekunder grät han när hon sprutade in vaccinet sen va det lugnt! inga problem! köpte alvedon på vägen hem ifall han får feber. växer som en tok gör han också!! ökat två centimeter till 63 och 280 gram till 6335! nu sover han som en stock i vagnen, han som alltid alltid vaknar så fort vi kommer in =) då kanske jag kan ta tag i den enorma mängd disk som blev efter marcus jättelyckade matlagning igår!

vågade äntligen köpa ett graviditetstest eftersom jag för några veckor sen fick för mig att jag va gravid igen. men det visade, som tur va, negativt. hade varit lite väl tätt inpå kanske.......

jag känner mig otroligt lat idag.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad skönt att sprutan gick bra! alva skrek ett tag men så fort hon fick bröstet efteråt slutade hon iaf! Hon mådde sedan bra efteråt.



Ja, det blir jättebra vid den tiden! Alva har ju rethosta men tror absolut inte att det är något som smittar, hon hostar inte mycket alls utan det är kvar sedan hon var förkyld för typ 3 veckor sedan.

Torr rethosta bara.



Vi var till tandläkaren idag för att kolla upp hennes tänder sedan hon ramlade och slog sig för typ 2 veckor sedan och hon var så duktig och glad och allt såg bara bra ut.



Nu ska jag läsa lite inför provet imorgon kväll!

2008-05-19 @ 20:12:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej micaela! hittade din blogg lite i förbifarten o tänkte bara berätta att man ej kan bli med barn när man ammar, vilket du troligen gör, så oroa dig inte du =P lycka till med barnet!

2008-05-20 @ 18:04:06
Postat av: sanna

Hej! att man inte kan bli med barn när man ammar är en myt. så man ska inte va allt för oförsiktig.

2008-05-21 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0