damma golvlister

spinning/core *njuter* =)
det gick inte alls lika dåligt som jag ställt in mig på. trodde jag skulle va död efter 5 minuter och ha slutat cykla efter 15. men jag va död först efter 10 =) haha! och jag cyklade hela passet, även om jag inte följde med i alla intervaller och backar. core-delen gick också ganska bra. va rädd attjag skulle känna av snittet men det gjorde jag inte! däremot fick jag skippa vissa moment där man "balanserar på svanskotan" för då sa fogarna ifrån! men allt som allt helt klart godkänt!
sen blir det spännande att se imorn om jag lyckas ta mig ända till bvc med max imorn =) om jag ens kommer ur sängen....

max sov ju i sitt eget rum inatt. han sov som en stock mellan 23.30 och 8.30. både marcus och jag vaknade samtidigt som max. sen om det va en slump eller om det va hans prat som väckte oss det vet jag inte. men det va skönt att han inte behövde hinna bli ledsen! jag vaknade till då och då hela natten men jag vänjer mig säkert!

förutom att jag tränat så har marcus dammsugit och jag dunder-dammat idag. har dammat varenda yta i hela lägenheten bortsett från golvlisterna. dom borde kanske också dammas men det får bli en annan gång.... skulle behöva dammas och sugas en gång till innan man kan känna att allt katthår är borta men det orkar vi inte med idag.
än så länge har vi inte hört nåt om katterna vilket åtminstone betyder att det inte går helt åt skogen.

nu är det hockey-final men det skiter jag fullständigt i. snart är det ju navy cis!! nedräkningen har börjat =) hockey-finalen hade jag bara brytt mig om ifall sverige va ett av lagen. knappt ens då....

imorn blir max tre månader och det är dags för vaccination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0