kattfritt!

japp nu är det kattfritt. det kändes riktigt skumt. precis när hon åkte iväg så grät jag men sen vaknade max och vips hade jag inte tid att tänka på katterna. och det va ju precis det som va grejen att vi inte har tid att ge dom det dom behöver. dom kommer få det jättebra i svartbäcken, tjejen va verkligen jättegullig!
vi har inte påbörjat städningen än, jag har diskat bara. och ärligt talat vet jag inte om vi orkar börja på den idag. får se vad som händer. men annars blir det städdag imorn. och träning =)

det blev inge fika med hanna och andreas idag. max gjorde så att mamma försov sig (fortfarande väääldigt skumt att kalla sig själv mamma...) han vaknade och ville ha mat redan vid 6 istället för 8 så vi la oss båda två efter det. och sov alldeles för länge! så vi har bokat nästa lördag istället.
har egentligen en klipptid då men jag tror jag ska ändra den tiden. fick ju inte min vanliga frisör =(

nu är det dags att blotta sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0