kattfritt

japp då är det klart.

fr.o.m kl 14 imorn har vi kattfritt. våra katter har ju aldrig umgåtts med barn så vi lovade att hon skulle få lämna tillbaks dom om det sket sig totalt med hennes fyra-åriga dotter. men jag ser ingen anledning till varför det skulle göra det. så länge inte dottern är hårdhänt och det va hon tydligen inte.

hur kan man känna två så helt olika känslor inför samma sak? det kommer kännas så tomt och vara så tyst... samtidigt kommer det vara så tyst =) och inte fullt så många dammråttor i hörnen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad skönt för er med katterna! återlämningsrätt är alltid bra för alla orsaker, då kan man styra katternas hem bättre än att de börjar vandra från hem till hem!



3:e provet denna vecka avklarat och det resulterade ia tt jag slappnade av och fick migrän! Känner mig bättre nu iaf och ska upp tidigt imrogon.



Ska blogga lite och plugga en stund.



Gör du något speciellt på torsdag nästa vecka?

2008-05-16 @ 22:27:09
Postat av: Hanna

jorå, inbillar mej att han ledsnar rätt fort. han vill mest bli underhållen nu för tiden. kanske 10 minuter i gymmet och/eller i babysittern.



nej, inte det tror jag inte. det var 15 minuter med storgråt på måndagen men det var det.

våra stora pojkar klarar sånt galant! :)

2008-05-16 @ 22:37:31
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0