härligt med sol!

vilket vackert väder! vi har varit på promenad med johanna och nemi idag. max somnade så fort vi kom ut och fortsatte sova när vi kom upp!! han sov mellan 13 och 16!!! jag tror det är första gången han sovit mer än en kvart efter vi kommit upp i lägenheten igen. jag hann både äta lunch, diska och steka upp blodpudding för kommande luncher. kom på för sent att jag hade tvätt att hänga upp dock... men det hinner kag med lite senare.

marcus kommer ju va borta hela helgen. jag kommer troligtvis bo hos mamma och pappa. trevligt med gräsmatta nu när det ska va så fint väder =) men tråkigt att marcus är borta. det är ju nästan bara helgerna vi ses. de närmaste 2,5 veckorna ska han jobba till 22 varje dag och även jobba på lördagarna =( boring..... men snart är det över för detta år!

igår va vå på gårdsvägen och åt upp malins tårta =) mumma! solen sken då med och max låg på en filt i solen under ett paraply och jollrade och dreglade =) min lilla sötnos!! hoppas verkligen att det blir en fin sommar i år!

Kommentarer
Postat av: isabel

Riktigt härligt väder idag!



Jobbigt med Marcus jobb men det blir snart bättre!

När Micke jobbade mycket täbkte jag på det lite mer feta lönekuverten som skulle komma i slutet av månaden men det är ju en liten tröst!



Min lärare mailade aldrig tillbaka igår eller idag så jag kom aldrig iväg på mitt prov, antar at tdet blir på måndag men då blri det det absolut sista jag gör i skolan!

2008-05-28 @ 20:13:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja, visst känner man sig hjälplös! Speciellt när ingen i vården tar en p allvar och förstår ens oro!



alva drack en flaska välling och har sovit en timme till snart. Skönt så jag ligger på soffan och slappar.



Micke tar igen sömnbrist sedan hon varit sjuk så han snarkar fortfarande.



Ska väcka honom snart för jag måste åka till macken och köpa nya cigaretter.

2008-05-29 @ 09:49:15
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0