härlig helg

i lördags åkte vi ner på stan och träffade lina och elliott! så varmt och härligt väder och så kul att se elliott gå! tiden  går så snabbt och det händer så mycket hela tiden =)

max är ju tre månader nästa måndag!!! jisses...

när vi kom hem från stan satt max och jag på balkongen och myste, lekte, ammade och försökte läsa tills marcus kom hem från jobbet vid typ 16. första gången på jättelänge vi satt på balkongen tillsammans! förra året jobbade vi så mycket och resten av tiden mådde jag bara illa =(
max va jätteglad hela dagen och jag har aldrig hört honom prata så mycket! jag fick inte en syl i vädret när han satte igång =)

på södagen somnade max om snabbt efter första amningen strax före 08. jag la honom i sängen igen vid 08.15 och eftersom marcus fortfarande sov kunde jag tryggt sätta mig i solen ute på balkongen. åt frukost och satt där och läste ända till 10!!! dunder-lyx! =)
resten av förmiddagen och dagen stor-städade vi. tror aldrig vi har fått ihop så många sopor nån gång... och äntligen fick marcus upp vinterhjulen från bilen så nu får vagnen plats i bagageluckan igen!
när städningen va klar åkte vi till gårdsvägen och grillade hamburgare och korv! myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0