gallskrik

nu är vi hemkomna från stan. max va så snäll på stan så! sov nästan hela tiden! han fick en fin t-shirt med tillhörande shorts och en badrock. kunde inte låta bli! jag va egentligen ute efter pyjamas... mamma bokade klipptid nästa helg, men måste nog skjuta på den tills efter föräldrapenningen om jag ska ha råd med lite slingor. vi får se... fick inte heller min älsklingsfrisör så vi kanske skjuter på det ändå.

bilresan dit och hem var dock inte lika trevlig. han gallskrek hela vägen... som vanligt nu för tiden. fattar inte varför han helt plötsligt inte tycker om att åka bil??? han brukade ju sova så sött förr =( somnade alltid så fort man satte honom i stolen. vi får hoppas att det bara är en fas. hur ska jag annars kunna hälsa på lina?! kommer inte stå ut om han skulle skrika hela vägen till norrtälje =(

om lite mindre än två timmar kommer tjejen och hälsar på katterna.... klorna är klippta, trädet dammsuget och lådan tvättad. ja kommer grina om hon tar dom med sig =( men jag kommer grina om hon INTE tar dom med sig också...
*lite nervös*

Kommentarer
Postat av: Hanna

kanske är ngn period. emil har haft e sån och har precis kommit ur den. skumt.

2008-05-15 @ 22:44:02
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

emil har precis kommit ut ur en sån period. skumt.

2008-05-15 @ 22:44:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0