förkyld

min födelsedag kommer jag och max däremot fira ensamma =(
marcus är på bröllop i landskrona, mina föräldrar är på firmafest, min bror är på firmafest och min syster har 20-års-partaj. men jag överlever =) desto mer tårta till mig! haha

jag har gått och blivit förkyld. säkert träningens fel... snurvlar, nyser och har jätte ont i halsen =( max blir lika skraj varje gång jag nyser stackarn. hoppas det går över tills på söndag. missar jag ett träningspass så kommer jag inte komma igång igen sen. tyvärr brukar jag alltid va förkyld i evigheter......

Kommentarer
Postat av: Hanna

välkommen till klubben;) suger o va sjuk..

2008-05-27 @ 15:49:23
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Åhh vad jobbigt att du är sjuk. Hoppas du blir bra snart igen!



Alva har lägre feber idag men är otroligt påverkad nu och är hon detsamma imorgon ringer vi vårdcentralen.



Farmor har varit här idag och tagit hand Alva så att jag fått plugga i lugn och ro. Micke har ordnat med Omegan idag så nu går den finfint!

2008-05-27 @ 23:48:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0