falskt alarm

han sov fortfarande som en gris =)

från kinna fick vi också med oss världens vackraste dopklänning!! har aldrig sett en så söt klänning =) doris har gjort ett kalas-jobb!!!

när vi kom hem i lördags kväll så hade marcus storstädat hela lägenheten! till och med badrummet som annars brukar vara mitt område =) han hade också möblerat om i vardagsrummet, storstädat akvariet (det va verkligen på tiden att det blev gjort) och rökt ur ugnen! det va så fint överallt!!!! nu är det bara balkongen som behöver fixas till. möblerna är ju oljade så det behövs bara blommor! skulle va trevligt att göra nåt åt golvet också, vi har pratat om en heltäckande matta ("gräsmatta" om ni fattar vad jag menar) men det dröjer nog innan nån av oss tar tag i det.

och sen måste jag ta tag i det här med katterna................................. och öppna sparkonto åt max, fixa försäkring åt honom, kolla upp försäkring åt mig, fixa dop-inbjudningar (vore ju ingen hit om ingen kunde komma bara för att jag skickat ut dom för sent...), kolla upp om jag har träningskort eller inte, plus en massa saker som jag just nu inte ens kommer på.....

idag ska vi iaf till bvc och mäta och väga! ska bli så spännande! det va fyra veckor sen sist och det känns som att max har blivit jättestor på den tiden! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Falskt alarm! Då tänker jag på en eventuell förlossning... haha

Man är ju skadad!



vad är det för projekt med katterna du msåte ta itu med?

nej nu kom jag på att jag har alldeles för mycket frågor att ställa så jag ringde dig istället.. hihi

pöss

2008-05-05 @ 11:49:26
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja de har ju en förmåga att ledsna efter ett tag. känner igen det där med försäkrningarna. det är skittråkigt. men likabra att få det gjort...



hur går det med dopet, har du fått ngn rätsida? kul med dopklänningen. vi har bestämt oss för att hoppa dopet men det kanske jag sa sist vi sågs?



kram på er



2008-05-05 @ 12:22:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag e oxå lite nyfiken.. vad är det med katterna du ska göra??



Skönt att man ser att ni alla mår bra..

Ta hand om er!



Kramkram

2008-05-05 @ 13:35:35
Postat av: Sara

Ja, jag är oxå lite nyfiken.. vad ska ni göra med katterna??



Skönt att se att ni alla mår bra..



Kramkram

2008-05-05 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0