eget rum

max har lite lustiga saker för sig. varje morgon ligger han och vrider och vänder på sig, och stönar och suckar. långt innan han på riktigt vaknar. jag vaknar direkt vid första stönen och kan sen inte somna om ordentligt. idag har han hållt på i precis över två timmar vilket betyder att jag hade kunnat sova gott två timmar till innan han vaknar. oftast ligger jag kvar och halvslumrar till och från, men idag gick jag upp efter en stund. känns som att man bara blir tröttare igen av den störda sömnen. men nu borde han vakna snart, brukar ju göra det runt 8. jag längtar efter honom =) och hans leende när han ser mig stå bredvid hans säng! min lilla älskling....

vi funderar på att göra i ordning max rum om katterna flyttar nu. känns tungt, det är så tryggt att ha honom så nära, det är ju bara två decimeter mellan hans säng och min =) men det borde ju bli lättare att vänja honom vid det rummet nu när han ändå sover när vi lägger honom. han är ju ändå inte medveten om vart vi lägger honom. sover han så sover han oavsett vart. och det måste ju göras nån gång....

hittade världens största silverfisk i hallen när jag klev upp =( blä! har aldrig sett nån sån här under de år vi bott här. totalmosade den =) nu sitter luna och stirrar hårt på nåt på badrumsgolvet, kanske bäst jag går och kollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0