borta-helg

i torsdags åkte ju max och jag med mina päron och min syster ner till min morfar och doris i lilla kinna en bit från göteborg. va lite nervös över hur max skulle digga att sitta i bilen så länge men det gick över förväntan!! han sov i princip hela vägen ner och hela vägen hem. varje gång han vaknade till så dröjde det inte länge innan han vaggades till sömns igen av bilens brummande =)
det va inge kul att va borta från marcus så länge men det va skönt att bli lite ompysslad och få vara "ledig" från max lite då och då. det va många där som ville ha hans uppmärksamhet!
och vilken god mat man alltid får där! slår aldrig fel! =) ingen nyttig helg det här inte...

tänkte lägga upp lite bilder men fick en så olustig känsla att datorn tänker pajja, så jag vågar inte lägga över bilderna från kameran än =)  men det kommer lite bilder när jag skakat av mig den känslan!

skor blev det också =) fyra par! varav ett i blivande födelsedagspresent. kanon! blev jättedeppig först i affären för de första tre paren jag provade va för små i 38 och alldeles för stora i 39 och de fjärde paret va för stora i 38 (???). så jag höll på att ge upp. men det slutade ju bra ändå =)
den där affären är bara för härlig! mängder med skor!!! i alla möjliga märken och de "riktiga" märkena är alltid ett par hundra kronor billigare än här omkring.
jag shoppade också lite till max och sen en baddräkt........ det va det värsta jag gjort i hela mitt liv!!! snacka om att känna sig ful fet och tantig. men jag har ju inget val med alla de bristningar jag fick överallt under graviditeten som inte ska ha sol på sig =( och jag tänker ju inte ligga vid pappas pool hela sommaren utan att bada =)

nu vaknar min lilla underbara sötnos låter det som. bäst jag går och kollar så att allt är ok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0