ångest

har haft nån sorts ångest till och från hela kvällen. för mycket separation tror jag. först katterna, och sen gjorde vi i ordning lite på max rum och ställde in hans säng där. han ska sova själv ikväll. och sen är det snart måndag och då börjar marcus arbetsvecka igen. (halva helgen går alltid åt till att ha ångest över att han snart ska börja jobba igen och lämna oss ensamma hemma i fem dagar. är ju lite överdrivet men det är så det känns)

att ställa in max säng va värst. kan inte släppa känslan av att jag ska lämna bort honom också. för alltid. vill inte släppa honom ur famnen, samtidigt som jag inte vill hålla i honom för jag vill inte att han ska känna av min dumma oro.
nu byter marcus förhoppningsvis sista blöjan för kvällen, sen blir det droppar och ersättning och sen sover lillkillen förhoppningsvis som en stock.

sista tiden har ju jag vaknat när max har börjat "böka" i sängen ungefär en timme innan han vaknar på riktigt. sen halvslumrar jag till han börjar jollra lite och då går vi upp. nu när han ligger i eget rum så kommer ju inte jag höra varken böket eller jollret. jag kommer ju inte vakna förrän han skriker. jag tycker inte om att han ska behöva skrika i onödan...
vi får se hur det här går...

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Å jo.. jag tror att du kommer att vakna av minsta lilla ljud ändå. det gör jag även idag..

sen att jag nu har lärt mig att han gillar att ligga och småprata lite med sig själv och titta på saker å ting det är en annan sak.



Hoppas det går bra!

2008-05-18 @ 15:02:55
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

På torsdag ahr jag prov mellan 8.30 och 12.30 men jag tror inte jag kommer sitta hela tiden så om vi träffas efter 12 någongång?



Nu är ÄNTLIGEN min vecka över! Såå skönt!



Vi har varit i Öregrund från igår till idag och nu har vi lite besök av en kompis med sin son som leker med Linus.

2008-05-18 @ 15:49:19
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0