vilket skitväder!

ska ringa carro och se om hon inte vill komma hit eller nåt istället. stan lockar inte i det här vädret!!

max somnade efter amningen halv tolv och sov ända till halv 6! men han har börjat göra en massa ljud ifrån sig i sömnen, stönar och till och med skriker till ibland, så jag sov inte så jättebra i alla fall. jag vaknar av minsta ljud han gör =( men det är väl så att vara mamma =)

å vad jag längtar efter sommar och sol! marcus kommer vara ledig två veckor i juni och två veckor i augusti, sen är han pappaledig hela september när jag tar ut min semester. 8 veckor tillsammans!! med förhoppningsvis fint väder =) *längtar*

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har försökt i flera dagar att kommentera ett av dina inlägg men det har inte fungerat något vidare!
Vad kul att få se nya bilder på lilleman! Hoppas ni mår toppen allihopa!
Alva har blivit sjuk inatt, måste varit något hon fått på öf igår.
Kram

2008-03-18 @ 10:45:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0