vägning

bara 1kg minus senaste veckan. kommer nog inte bli mer förr än jag får börja träna mer. men så länge det inte blir plus så! =)

idag va hanna och andreas här med fika =) väldigt gulligt! hanna kämpar på i skolan som vanligt! andreas har jag bara träffat en gång för ett och ett halvt år sedan så det va kul att äntligen få träffa honom med. han verkar riktigt trevlig, bra val hanna! =)

max har varit vaken heeela dagen. inte gnälligt vaken utan bara "jag vägrar sova" vaken. trodde att det skulle betyda att han skulle somna på tidiga kvällen nån gång och sen sova som en stock hela natten men tji fick jag. än verkar han inte vilja sova alls. håller tummarna att han somnar efter nästa amning.

den här veckan har jag "fullt upp" hela veckan. imorn är det dags för lunchen med carro, på onsdag ska jag förhoppningsvis få träffa hanna och emil, på torsdag är det dags för bvc, på fredag kommer max faster med blivande man och på lördag blir det middag på gårdsvägen med både gammelmorfar med fru och gammelmormor med man närvarande. faster och gammelmormor har inte träffat max än så det ska bli väldigt kul!






Kommentarer
Postat av: Lina

å va fina bilder:-)
Han börjar stretcha ut sitt utseénde nu :-D Inte så mycket skrumpen bebis.. hihi
saknar er!
kan vi inte boka in en lurrei början av april?
pöss

2008-03-18 @ 08:10:53
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh så söt han é..
Vi måste bara ses snart.. Hur har ni det nästa helg? Massa kramar

2008-03-21 @ 20:15:21
Postat av: Sara

Haha, glömde skriva att det va från mig :)
Hör av dig om nästa helg...

Kramkram

2008-03-21 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0