trött...

är så sjukt trött idag =( vet inte varför jag är tröttare idag än de senaste dagarna. har iofs varit lite mer aktiv denna vecka än förra, men inte överdrivet mycket mer... riktigt ont i ryggen och benen har jag haft med. har blivit lite mer spring med grejer i trappan iom att jag varit ute lite mer. och det har varit mycket max-bärande igår och idag. nu håller han på att somna i pappas famn med nappen i mun. med andra ord en chans för mig och marcus att sova lite.
kan knappt gå rakt så trött är jag! somnade under en amning redan vid 12 i förmiddags trots att marcus dammsög för fullt. marcus är lika trött stackarn...

imorn är det påskmiddag på gårdsvägen och max ska få träffa gammelmormor för första gången. marcus och jag firar också 3år tillsammans och "lilla stora" elliott fyller 1år! oj vad tiden går fort!! synd att vi inte kan va där =(

Kommentarer
Postat av: Hanna I

Glad Påsk!! Vi måste ta å ses snart igen! Hoppas ni får det mysigt å trevligt med släkt!! Massa kramar!

2008-03-22 @ 10:53:35
Postat av: Isabel

Hoppas ni får det trevligt hos dina föräldrar!
Glad Påsk!

Här är vi också supertrötta om man undrar om man någonsin kommer känna oss pigga och utvilade igen!?

2008-03-22 @ 19:11:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Isabel

Hoppas ni mår bra och har haft en bra påsk!

2008-03-25 @ 13:18:27
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0