stan

idag va vi på stan för första gången =) han va så duktig och sov hela tiden! det gick 4 timmar mellan två amningar istället för typ 2,5. han hoppade även över amningen klockan 6 imorse så jag fick sova 5 timmar på raken!!! det är mer än jag sovit sammanlagt nån kväll/natt/morgon/dag sen han föddes =)

risken finns väl tyvärr att han kommer vara vaken hela natten inatt istället eftersom han sovit så mycket idag.... men det får jag väl ta.

imorn ska vi till bvc igen. i fredags hade han gått upp till 4 695 gram och mätte 54,5 cm. han gick ju ner nästan alla 10% han fick gå ner efter födseln så han hade gått upp från typ 4 458. på rätt väg iaf!! ska bli spännande att se vad distriktssköterskan säger imorn!

nu ska jag poppa lite popcorn och så ska vi titta på independence day. ser fram emot det, har inte sett den på hur många år som helst. tyvärr är det ju vid den här tiden jag brukar försöka sova lite, medan marcus fortfarande är uppe...

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt värre!! :-D
Verkar ju inte gå nån nöd på er :-D hihi

Lärt dig hur man åker buss med barnvagn nu då?

kramkram

2008-03-07 @ 12:30:43
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Sara

Gud va skönt..

Har ni inhandlat något från polarn o pyren då?
Han skulle ju bli såå söt i en liten träningsoverall :)

Det va jätte kul att träffa er i onsdags, hoppas det inte dröjer länge till nästa gång...

Massa kramar

2008-03-07 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0