segt

seg dag som sagt... max sover och sover och sover... men inte en gång har jag lyckats lägga honom i vagnen =( han vaknar och skriker på en gång. jag har suttit i soffan hela dan. varför är han så mammig idag??
badade honom i alla fall, livat värre! men nu är han iaf ren och fin. vilket är mer än man kan säga om mig idag...

dom va äntligen här och kollade på ugnen idag! den va tydligen från -89 och delar svåra att få tag på så vi ska få en helt ny! med keramikhäll!! =) tar väl några månader innan det blir klart... lite pessimistisk idag.

*amnings-paus*

marcus jobbar hela kvällen idag. kommer antagligen inte hem förr än strax efter 00 =( vi saknar honom!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva var också en sådan som ville ha mycket närhet!
Jag rekomenderar varmt en sjal!
Bebis får närhet och sova gott och en annan får händerna fria och slipepr sitta bänkad på soffan hela dagarna.

Jobbigt att du fått åka in till gyn akuten! Hopaps det blir bättre!
Jag fick infektion när Alva var 8 dagar men blev snabbt bra efter medicinerna.

2008-03-11 @ 21:13:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Lina

Ja.. dom är lite krävande dom små liven.. men det är bara att ge... ge och ge.. :-D Massa närhet!!

Blir lite lättare sen när han kan sitta i bärselen... frihet!!

puss och kram

2008-03-11 @ 22:13:13
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0