promenad

igår efter att carro varit här och ätit lunch följde jag med henne till bussen och gick sen till ica. det va faktiskt första gången jag va ute och gick utan sällskap. jag gick i ganska rask takt jämfört med vad jag kunnat göra hittills, det kändes jätteskönt!! sen kom vi till trappuppgången hemma..... tre vändor fick jag gå, först upp med max i liggdelen, sedan hämta matkassarna och till sist vagns-chassit. småsprang också eftersom det inte kändes kul att lämna max ensam. fy va sönder-svettad jag va sen! och ryggen skrek under kvällen och natten =( men men vad ska man göa. ut måste jag ju och mat måste vi ha.

idag ska jag ta ner vagnen själv också, men det blir ju bara två vändor. och det är ju alltid enklare att komma ner än upp =)

vi ska ner på stan och äntligen träffa hanna och emil! det ska bli så kul! sen kanske jag går förbi mammas jobb så hon kan få visa upp sitt underbara barnbarn =)

skitvädret fortsätter visst......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0