påskhelgen 2

vi har haft en jättetrevlig påskhelg! massa folk och massa mat =)

i fredags kom max faster mia och hennes kille david hit och hälsade på. dom hade köpt en gullig speldosa som max tycker jättemycket om!

på lördagen åkte vi hem till gårdsvägen och va där hela dan och kvällen. min morfar med doris och min mormor med björn och stor vovve boss va där! det va första gången mormor och björn träffade max, dom bor i norge, och mormor både grät och darrade när vi kom =) max fick ännu mer coola kläder!

på söndagen kom först mia och david förbi en sväng igen innan dom begav sig hemåt. sen åkte vi till gårdsvägen igen så mormor kunde få umgås lite mer med max innan dom åkte hem på måndagen.

på måndagen hade  vi tänkt åka till ikea och gränby centrum men vi va sååå trötta och råkade fastna i soffan framför lawrence of arabia. hade vi vetat innan hur lång den filmen är så hade vi nog aldrig börjat titta på den....

nu sitter jag i soffan (igen...) och har äntligen fått max att somna i mitt knä. han har varit riktigt kinkig hela morgonen. nu håller han visst på att vakna igen... *paus*
han "halv-sover".....
jag hoppas han är på bättre humör ikväll, vi ska på restaurang för att fira min pappas födelsedag och det kommer bli väldigt jobbigt om han är grinig då =( vi får se hur det går! nu är det kinkigt igen.......


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har försökt skicka en komentar hela tiden till dig men nu verkar sida strula en del igen. Fast de håller ju på ch ska göra ngt åt det så vi får hoppas det blir bättre framöver!

2008-03-26 @ 19:20:18
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Gammelmormor

herliga bilder.tenk at max skrattar redan. det er en så underbar kontakt mellan er på bildene.jeg lengter så jeg nestan har ondt i magen.ge max en jettekram från meg. kram til er også. något nytt om datum for barndop? nu sier jeg god natt og håper dere får sove godt alle tre. Puss.

2008-04-09 @ 00:19:33
Postat av: Gammelmormor

herliga bilder.tenk at max skrattar redan. det er en så underbar kontakt mellan er på bildene.jeg lengter så jeg nestan har ondt i magen.ge max en jettekram från meg. kram til er også. något nytt om datum for barndop? nu sier jeg god natt og håper dere får sove godt alle tre. Puss.

2008-04-09 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0