helg

sista dagarna som marcus är hemma nu.... lillpojken har fått för sig att inte sova på nätterna, nu när marcus varit hemma har vi turats om att få sova lite. men nu när han börjar jobba och inte har så många andra stunder han kan sova på än natten, så kommer jag få sitta uppe. han sover bäst på förmiddagen och mitt på dan så jag får väl sova då. men det känns som att dte är då man ska passa på att träffa folk och åka på stan och sånt? jaja, det ordnar sig.... dom brukar ju vända rättt på dygnet efter ett tag.....

på bvc gick allt bra ialla fall! han har växt en halv centimeter till så nu är han 55cm och väger 4970gram, 30gram mer än vid födseln =) *stolt*

jag gick ju upp väldigt mycket i vikt under graviditeten men i måndags hade nästan hälften försvunnit. ska bli spännande att väga mig igen på måndag. hoppas verkligen inte att det bara stannat av. inte än...... längtar tills jag kan börja gå längre promenader med. får så ont i magen och ryggen när jag rör på mig fortfarande. måste äta värktabletter bara för att kunna gå till ica och tillbaks......

nu ska jag byta blöja, klä på och amma och sen ska vi till mina päron på gårdsvägen och äta middag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0