fast...

...i soffan. max sover som en stock på mitt bröst och har, bortsett från blöjbyte och två amningar, gjort det sen vi gick upp vid 6.30. men så fort jag försöker flytta honom till vagnen så blir det gnäll. hoppas det går nå filmer på tv...

annars har han sovit mellan amningarna inatt för första gången på flera nätter! vilket betyder att jag också gjort det =) jag ammade vid 21.00, 2.30 och 6.30. tog en stund för han att somna efter 21-amningen men marcus satt med honom och tittade på film.

och medicinen verkade hjälpa lite också! hade ont men långt ifrån så ont att jag inte klarade mig själv. (hoppas det inte bara va en tillfällighet...)

kommer bli en dryg dag känns det som. funderar på att bada max lite senare, då skriker han oavsett så... =) men det är allt bra mysigt med honom liggandes i famnen =) *njuter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0