bvc

nu har max och jag kommit tillbaks från bvc. han tyckte inte att det va lika kul idag =( men han va duktig ändå! han har växt en centimeter och gått upp 210gram. så nu är han 56cm lång och väger 5180gram! distriktssköterskan tycker han utvecklas jättefint och är stark och har bra blick. prickarna i ansiktet va ingenting att oroa sig för utan det va hormon-prickar alltihop som försvinner så småning om!

resten av dan ska vi försöka städa och ikväll är det dags för ett bad! får se om max tycker det är roligare den här gången. det har ju inte varit så populärt hittills...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, han blir ju tyvärr tvungen att jobba då och då men det gynnar ju oss då vi kan spara lite mera då det är svårt att avsätta pengar till just det från FP.
Nu sa jag år honom att jobba så mycket som möjligt för att kompensera att vi fick dra ut Ebbas tänder nu när jag är "ledig" två veckor men tack och lov jobbar han oftast bara halvdagar.

Alva får friskna på sig snabbt för jag är mycket nyfiken på Max! :-)

2008-03-20 @ 14:38:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0