trött

jag förstår inte hur folk som sover med bebisar i sin egen säng står ut! kan tänka mig att det till viss del är underbart och det är säkert mycket en vanesak... max somnade som en stock efter lunchen och jag va också jättetrött. eftersom max i regel bara sover tio minuter så tog jag en liten chansning och la honom i min säng och så kröp jag ner bredvid så nära jag kunde utan att väcka honom. och han sov i en timme!!! jag är däremot tröttare nu än innan vi la oss =( hann aldrig somna ordentligt utan vaknade stup i kvarten för att max vred på huvudet eller stönade. skulle inte stå ut med honom i sängen hela nätterna. men nog är det mysigt att ha honom nära =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är otroligt mysig att sova bredvid. Höra andetagen och snusningarna. Men ATTANS vad man inte kan sova :-(

2008-06-19 @ 16:58:00
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

skulle inte heller kunna sova så nära. vi har tom flyttat ut sängen till matrummet. hur fult det än är men vi sover mkt bättre. allihopa.



till mvc ringde jag för att jag har haft mens i 2 veckor. boooooooooooooooring. och verkar inte avta heller. jag förlorar ju blod :)



vad slutade kilonotan på? min slutade på pricken 20,0. tänk hur stor man var!!



2008-06-19 @ 17:50:52
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0