teori

upptäckte att det redan satt ett batteri i stegräknaren... så nu hade jag den på hela dan igår. intressant faktiskt. har kommit på att jag varje dag ska skriva upp i bloggen hur mycket jag rört på mig, som en peppning. om jag har rört på mig väldigt lite en dag så skäms jag förhoppningsvis så mycket att göra siffrorna offentliga att jag tar mig i kragen dan efter. det är min teori iaf, får se om det funkar i praktiken eller om jag är en alldeles för lat människa.
ingen kul läsning för er kanske men det skiter jag i =)

som vanligt kommer jag tyvärr på det här med att komma igång när jag är förkyld. dessutom fick jag världens blåsa under foten i förrgår när jag va ute som sen blev dubbelt så stor under promenaden med johanna och nemi igår. fick avbryta promenaden halvvägs och nu kommer det nog inte bli några direkta promenader förr än den är borta =( kommer med andra ord börja med några låga siffror. men då kan man ju bara bli bättre!


intresseklubben antecknar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-05 @ 08:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0