stegräkning 9/6

steg: 6982
kalorier: 290
effektiv tid i rörelse: 1h 21min
sträcka: 4,18

kommentar:
idag blev det iaf än promenad. blåsan har torkat så nu går jag utan problem. fick dock inte gå hela rundan idag ändå. max tyckte inte det va kul längre. men det blev en timme iaf. och ganska mycket vaggandes när han hade så ont i magen.

det där effektiv tid i rörelse fattar jag inte riktigt hur det går ihop. det verkar enkelt att räkna men jag får det inte att gå ihop. hur kunde jag få ihop 59min igår utan promenad och bara 1h 21min idag när jag gick en timmes promenad?? hur som helst är det stegen som är det mest intressanta. och det mest korrekta.

kollade igen på korpens hemsida och det stod "cykling, simning och övrig motion 30 min = 2700 steg". räknas body pump som motion eller är det bara konditionsträning som är motion? räknas det så blir det plus 5400 steg igår =) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du använder presenten =D

2008-06-10 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0