stegräkning 13/6-14/6

jag hade stegräknaren på hela dagarna och höll koll på den och upptäckte att den räknade bara när den själv ville. den kunde stå still i timmar och sen helt plötsligt räkna varenda steg i några timmar. fattar ingenting. jag behöver kvittot så jag kan byta den malin!!
räknaren stannade på 4477 steg den 13/6 och 2741 den 14/6. igår påstod den också att jag varit i rörelse i 34 minuter, jag och marcus va till gottsunda centrum och bara den svängen tog 30 minuter....
får prova att byta ut den och se om det funkar bättre då. idag är det i alla fall dags för body pump!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad trist att stegräknaren är så dålig! Min pausar ibland om jag suttit still en stund så då får jag alltid kolla så att den hoppar igång igen genom att skaka den lite lätt.



Vi har precis kommit in från en promenad hela familjen. Yrvädret som åker hem ikväll sitter ute i hundgården för vi ska in till stan och inhandla en ny telefon till mig då den jag ahr nu knappt fungerar.



Hoppas ni får en trevlig dag i det fina vädret!



2008-06-15 @ 11:10:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad uktig du är med träningen :-)

Att du orkar?

Vart får du energin ifrån?

kan du smitta av dig lite mig?

2008-06-15 @ 14:19:30
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0