sommar och sol

oj idag vaknade max sent efter att ha somnat tidigt, 22.10-08.40. tyckte jag låg och vred och vände på mig mycket innan jag gick upp =) måste skaffa en klocka in till sovrummet, jag hade ju kunnat gå upp för flera timmar sen! då hade jag ju fått saker gjorda innan han vaknat.

blåsan är kvar så det blir nog ingen promenad idag heller. kanske en liten för psykets skull men jag vill ju inte göra det värre än vad det redan är. åker nog hem till gårdsvägen så fort vi är klara här. kanske tar med den lilla uppblåsbara poolen till max! marcus ville dit han också, OM han lyckas komma iväg tidigt från jobbet... *hoppas, hoppas*

jag har märkt att jag inte har nåt att skriva om nu när det är så fint väder. vi åker ju till gårdsvägen var och varannan dag. det händer inte så olika saker där inte. sol, sol och åter sol =)
hm... va härligt det låter. bäst jag gör mig i ordning!

just ja... trevlig nationaldag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha.. blåsan.. trodde du menade pinkblåsan först. hade inte läst dom nedre inläggen än.. hihi



hoppas ni haft en kanon helg!!?

Vi ska ut i solen alldeles strax..



kramkram

2008-06-07 @ 11:01:09
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0