regn...

eftersom marcus kommer jobba över ganska mycket nu igen så kommer det inte bli nå träningspass på kvällarna i några veckor. det kommer bara bli body pumpen på söndagar. så då tänkte jag såhär....
min pappa är jättegärna barnvakt om jag vill springa spåret ute hos dom på dagarna. jag HATAR däremot att springa (har inte gjort sen den där gången för några veckor sen när det gick så bra. vet ju att det alltid går bäst första gången... och innan dess va det säkert flera år sen). men alla säger ju jämt att det är det absolut effektivaste sättet om man vill gå ner i vikt snabbt.
så jag tänkte göra ett test. jag ställer in mig på att det bara är 2-3 veckor nu, sen behöver jag aldrig springa igen i hela mitt liv. om jag inte vill. så jag tänkte springa ett varv typ varannan dag eller så. och sen efter den här tiden så får vi se hur effektivt det är. om det har hänt nå mer med vikten än det annars hade gjort och om det har blivit lättare att springa. eller om det fortfarande känns som det tråkigaste och jobbigaste i hela världen. förhoppningsvis har folk rätt och jag upptäcker att det ger bra effekt. och förhoppningsvis har jag varit hård mot mig själv och kommit iväg såpass många gånger att jag inte tycker det är så tråkigt längre. och förhoppningsvis leder det till att jag frivilligt jättegärna springer nån gång i veckan även efter den här perioden!

så såg min plan ut igår. men så vaknar man idag och det bara vräker och vräker ner regn.... då tappar man ju sugen direkt =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi börjar i morgon, och då regnar det inte

ha ha

2008-06-30 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0