postat och klart, äntligen

nej inte blev det många steg idag inte.... gick en promenad till ica för att äntligen posta dop-inbjudningarna. sen ville inte foten va med längre. åkte till gårdsvägen och solade istället! =) funderar på om inte blåsan försvinner snabbare om jag tömmer den....

känns jobbigt att vi inte postat inbjudningarna förr än nu. det kommer sluta med att ingen kan komma bara för att dom fick reda på det för sent. men men, då får vi skylla oss själva.

nu är det bara en helvetes-helg och en helvetes-vecka kvar. sen har marcus semester =) *längtar*

max har börjat somna tidigare, jag la honom för fem minuter sen. men han sover fortfarande ungefär lika länge på mornarna. enda skillnaden är att han inte somnar om efter första amningen. däremot har han somnat efter andra amningen, om jag passar på att gå på promenad då så sover han en timme. sen är det som vanligt resten av dan, små power-naps på 5-10 minuter efter amningarna. nu när det varit så varmt några dagar så har han sovit 20 minuter nån gång ibland. men jag klagar inte, ostörd nattsömn är guld värt!!

ska traska dagens sista steg till sängen nu tror jag. sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Onsdag funkar fint!



Micke kommer hem inatt då han är iväg på Gröna Lund bla med jobbet men jag slipper hämta för mammas gubbe fixar det inatt så jag slipepr slita upp Alva.



Har varit inne i stan hela dagen och kom hem nyss. Har avrit på Gränby Centrum, 4H och så barnens hus där jag köpte en ny extrastol de hade på kampanj till bilen. Man får passa på nu när man fick en sån fin vinst på bilen!



2008-06-05 @ 23:06:44
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0