magknip och träningsvärk

stackars lilla max har så ont i magen =( han har legat i mitt knä i nästan 1,5 timme nu. somnade av utmattning efter att ha gråtit konstant i nästan två timmar. han skriker till och drar upp benen ibland i sömnen men så fort jag masserar magen lite så lugnar han sig igen. vet inte om det är för att han inte bajsat på två dygn eller om det är löken i köttfärsen igår. eller nåt annat...

igår va jag på body pump för första gången på ett år!! oj vad jag har sett fram emot det!! och vilken träningsvärk jag har idag =) alldeles lagom mycket, så det känns att det gjorde nytta men utan att hindra mig i vardagen. det gick mycket bättre än jag förväntat mig men jag kände mig grymt fet och ful i alla speglarna överallt. jag har aldrig ens varit i närheten av att vara knubbig förut. men det är bara att kämpa på!! bp på söndag igen mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0