löptur?!

gissa vad jag gjorde idag?! sprang elljusspåret i nåntuna! fullkomligt hatar att springa men jag gjorde det ändå. trodde jag skulle vara död efter 100 meter och ärligt talat va jag nog det =) men jag tog mig runt hela varvet! la till och med till en liten spurt på slutet! *överlycklig* jag orkade knappt ens springa runt förr när jag spelade fotboll. konditionen är numer obefintlig men viljestyrkan verkar va kraftigare än någonsin! hoppas det håller i sig!
dessvärre upptäckte jag att stegräknaren inte räknade ordentligt under löpturen... det är väl typ 2,4km spåret och räknaren räknade ca 1200 steg. det skulle (om jag inte är alldeles för trött och dum i huvet) innebära att jag sprang med en sån fart att jag tog 2 meter per steg. och det kan jag berätta för er att så snabbt gick det inte........ snarare tre steg per meter.... jag hoppas att jag bara fäst den dåligt eller nåt. tänk om den skulle hoppa över steg jämt? även när jag går. vad är då vitsen med en räknare?
är i alla fall stolt att jag tog mig runt såpass "smidigt" som jag ändå gjorde.

det blir en sen kväll ikväll. det blir så när man tittar på fotboll på andra sidan skog, åar och åkrar. fy farao vilken tråkig match. riktigt riktigt tråkig. varför verkar vi alltid tro så högt om alla våra landslag? har visserligen inte så stor koll på andra sporter än fotbollen och knappt ens det längre. men så jädra bra är vi inte. tycker faktiskt vi är ganska kassa. det va bara röta att vi fick in två mål. men men. det är alltid kul med tillfällen för fest. och max va otroligt söt i sin sverige-dräkt =) så det va värt den sena kvällen! max somnade precis innan jag satte mig här. hoppas han sover lite längre imorn. dags för mig att lägga mig innan jag tuppar av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0