klippa gräs

sitter här och ammar för fullt och nedanför balkongen klipper dom gräset. det luktar ju så sjukt gott! solen kikar fram lite lätt men härifrån där jag sitter ser jag bara stora fluffiga moln...

är så otroligt sugen på att städa rent här hemma, det behövs. men innan bvc kommer jag inte hinna så mycket mer än att göra oss iordning. efter bvc ska max och jag åka hem till carro och hälsa på, det va alldeles för länge sen sist! efter det blir det spinning med mamma om det hinns (eller orkas) med. får verkligen inte tappa motivationen nu när jag kommit igång, men det är ju den där jädra näsan som ställer till det, den bara rinner och rinner. om det inte blir spinning ikväll så får jag gå på body pump imorn vid lunch. föredrar ju bp men har alltid haft svårt att komma iväg på träning själv. dessutom är ju spinningen bra för mina knän. gråter nästan när jag tänker på att det är en hel timmes pass... =)

nej nu börjar max bli klar. kanske hinner jag iaf plocka lite innan det är dags att bege oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0