ikea

igår kväll somnade max vid 22 men vaknade med ett gallskrik precis när jag somnat strax efter 23. han måste drömt en mardröm stackarn. han lugnade sig inte förr än han fick tutten. sen va vi uppe och ammade vid 06 och sen sov vi igen till 10. undrar om det är en ny trend att vakna en gång lite tidigare först? det är i alla fall jättejobbigt eftersom jag inte är van. bortskämd som sagt...

igår va vi på ikea och köpte en stol till max, vet inte om han är tillräckligt stabil än men snart så. köpte även sockerkaks- och muffin-formar så nu ska det bli bakning av. tänkte jag i alla fall....
när vi kom hem kom vi på att vi glömt den upplåsbara kudden till stolen så vi fick åka tillbaks idag. när vi kom till bilen kom jag på att jag glömt korten uppe så då bestämde vi att vi skulle gå promenad istället. men när vi kom ner till gipen så började det ju åska massor så vi gick tillbaks och så hämtade jag korten istället. och tur va väl de för väl inne på ikea så öste det ju ner!! vi åkte till ikea och plantagen och köpte växter för presentpengar (vi har lyckats döda i princip varenda växt hemma...) och på ikea köpte vi också kudden och tre matchande söta tavlor med tecknade björnmotiv till max rum. resten av dan har bara flugit förbi. diskat, ammat tusen gånger och plockat undan alla kläder max vuxit ur.

det är nåt knäppt med mina ögon. dom är av någon anledning jätte-irriterade. kliar nästan hela tiden. vet inte om det bara är en slump men det verkar bli sämre när det regnar?!?! blir tokig i alla fall =(

nej nu måste jag sova, håller på att tuppa av... sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0